Modelový rad

Prehľad

Ducato valník alebo sklápač

Nafta
2-4
Euro6d-TEMP
6-rýchlostná manuálna prevodovka
*DPH nie je zahrnutá

Podrobnosti

Exteriér

Hmlové svetlá

Hmlové svetlá sú umiestnené v spodnej časti predného nárazníka a zaisťujú maximálnu viditeľnosť.

 

Predná časť zo 4 sekcií

Nový nárazník sa skladá z troch častí a masky, ktoré je možné jednotlivo odstrániť, čo umožňuje rýchlu a nákladovo efektívnu údržbu. Jeho tvar zaisťuje maximálnu ochranu. Nárazník je k dispozícii s metalickou alebo lesklo čiernou maskou chladiča.

 

Antireflexné čelné okno

Na želanie je k dispozícii čelné okno s dvojitou vrstvou Solex obsahujúcou oxidy kovov, ktoré zabraňujú prenosu UV lúčov do kabíny, čo prispieva k väčšiemu komfortu. Toto okno navyše znižuje spotrebu paliva v horúcich dňoch, pretože redukuje používanie klimatizácie.

Verze Maxi

Ducato má riešenie pre akékoľvek požiadavky, a to aj z hľadiska robustnosti. U verzie Maxi (4,2 tony a a 3,5 tony) môžete počítať s robustnejšou mechanikou, zavesením aj brzdovým systémom.

 

Ostrekovače svetlometov

Vďaka vysokotlakovým vysúvateľným ostrekovačom je možné úplne očistiť povrch svetlometov a zlepšiť tým viditeľnosť a bezpečnosť jazdy.

 

Box pre náradie pod podlahou

Pod ložnou plochou sa nachádza ďalší úložný priestor: (voliteľne), ktorý dovoľuje bezpečnú prepravu malých nástrojov a náradia.

Zavesenie kolies

K dispozícii je až 7 typov zavesenia zadných kolies:
- 1 zavesenie s jednolistými pružinami;
- 1 komfortné zavesenie s jednolistými pružinami a stabilizátorom;
- 1 zavesenie s dvojitými listovými pružinami;
- 2 zavesenie s dvojitými listovými pružinami, zvýšenou svetlou výškou a stabilizátorom, k dispozícii aj s povoleným zaťažením zadnej nápravy 2500 kg;
- 1 zavesenie využívajúce kompozitné materiály, čo znižuje hmotnosť o 15 kg, väčšia svetlá výška a stabilizátor;
- 1 samonivelačné pneumatické zavesenie takisto vo verzii air-comfort pre ťažké konverzie.

 

Podlaha nákladovej plochy

Nákladová plocha je obložená robustnou vodovzdornou preglejkou.

 

Pevná ložná plocha

Hliníková nadstavba Scattolini so zníženými a sklopnými bočnicami je k dispozícii aj v oceľovom prevedení. Patentované nastaviteľné kotviace prvky s antivibračným a vyrovnávacím mechanizmom, nerezovými kolíkmi a PVC vložkami zaručujú maximálnu praktickosť v akejkoľvek situácii. K dispozícii vo všetkých dĺžkach vozidla.

Zadná sklopná stúpačka

Zadné čelo je opatrené sklopnou stúpačkou pre jednoduchšie nakladanie a vykladanie.

 

Elektrické vonkajšie spätné zrkadlá

Vonkajšie spätné zrkadlá s dvojitou parabolickou plochou poskytujú panoramatický výhľad dozadu a môžu byť elektricky nastaviteľné z kabíny vozidla.

 

Pneumatické zavesenie

Pneumatické zavesenie udržuje stabilitu vozidla pri akomkoľvek zaťažení. Keď vozidlo stojí, svetlá výška môže byť znížená alebo zvýšená pre uľahčenie nakladania.

Zosilnená karoséria

Hlavné časti vozidla, ako sú karoséria a pohyblivé súčasti sú robustnejšie, trvanlivejšie a spoľahlivejšie.

 

Brzdový systém

Brzdový systém bol navrhnutý a vylepšený pre zvýšenie výkonu a odolnosti pri súčasnom znížení hluku.

 

LED svetlá denného svietenia DRL

Svetlomety s LED svetlami denného svietenia DRL poskytujú o 40% väčšiu svetelnú účinnosť a sú umiestnené na dobre chránenom mieste, čo znižuje riziko ich poškodenia pri drobných nárazoch.

Interiér

Prístrojový panel a panel s kontrolnými ukazovateľmi

Techno alebo Classic? Dvojica prístrojových panelov modelu Ducato bola navrhnutá pre zaistenie maximálnej praktickosti a elegantného štýlu, ktorý dokonale ladí s vycibrenými interiérmi a textíliami. Výduchy ventilácie prístrojového panela Techno majú strieborné rámčeky, u verzie Lounge potom bronzové.

 

Multifunkčný držiak

Vďaka svojmu jedinečnému dizajnu môže držiak pojať tablety alebo chytré telefóny až s 10palcovými obrazovkami. Kanceláriu tak budete mať vždy po ruke.

 

Chladená schránka

Pri zapnutej klimatizácii udržuje chladená schránka potraviny a nápoje vždy v chlade.

Webasto

Vďaka programovateľnému nezávislému kúreniu Webasto Thermo Top "C" je možné vozidlo zahriať až 24 hodín pred dojazdom. K dispozícii je aj automatická verzia bez časovača.

 

Sedadlá

S Ducatom získate kvalitného a spoľahlivého partnera. Vďaka umývateľným sedadlám z technickej kože môžete udržiavať všetko v poriadku a čisté.

 

Vyhrievané a odpružené sedadlá

Pre maximálny komfort. Predné sedadlá môžu byť vyhrievané po stlačení tlačidla. Hydraulické pružiny a systém tlmenia redukujú prenos pohybov vozidla na vodiča a robia tak sedadlá mimoriadne pohodlnými aj na nerovnom povrchu.

Dvojité sedadlo so sklopným stolíkom

Cestujúcich vpredu je možné usadiť na jednodielne sedadlo alebo - vďaka priestrannej kabíne - na dvojité sedadlo s oddeleným stredovým operadlom, ktoré je možné premeniť na praktický stolík. Obe konfigurácie disponujú trojbodovými bezpečnostnými pásmi a opierkami hlavy.

 

Robotizovaná prevodovka Comfort-Matic

Robotizovaná prevodovka poskytuje maximálny jazdný komfort, zvlášť v meste, nízku spotrebu paliva a emisie. Prevodovka ponúka dva prevádzkové režimy: sekvenčný alebo úplne automatický, stačí si zvoliť obľúbený štýl jazdy.

 

UconnectTM Radio NAV s Bluetooth® a vstupmi Aux a USB

Systém UconnectTM Radio NAV s CD prehrávačom a ovládačmi na volante je vybavený 5" farebnou dotykovou obrazovkou, rozhraním Bluetooth® a integrovanou navigáciou. Vstupy Aux a USB sú situované v blízkosti držiaku nápojov.

Motory

Motor pre každé poslanie, dieselový alebo na zemný plyn, s nízkou spotrebou paliva a emisiami, špičkovú dynamikou a ohľaduplnosťou k životnému prostrediu. Motory MultiJet s indikátorom prevodového stupňa sú tiež k dispozícii so systémom Start&Stop a manuálnou 5- alebo 6stupňovou prevodovkou. Modely Maxi disponujú špecifickými prevodovými pomermi. Na želanie je možné volit takisto robotizovanú prevodovku Comfort-Matic.
Tlačidlo UP optimalizuje radenie prevodových stupňov v prípade plného zaťaženia alebo pri jazde do prudkého kopca.

120 MultiJet2

Zdvihový objem: 2287 cm3

Typ: Dieselový radový 4valec

Vstrekovanie: Priame vysokotlakové vstrekovanie MultiJet Common Rail, turbodúchadlo a medzichladič

Najvyšší výkon: 120 k (88 kW) pri 2750 ot./min

Najvyšší krútiaci moment: 350 Nm pri 1500 ot./min

Emisná úroveň: Euro 6

Emisie CO2214-236(g/km)

Kombinovaný cyklus: 8,1-8,9 (l/100km)

 

140 MultiJet2

Zdvihový objem: 2287 cm3

Typ: Dieselový radový 4valec

Vstrekovanie: Priame vysokotlakové vstrekovanie MultiJet Common Rail, turbodúchadlo a medzichladič

Najvyšší výkon: 140 k (103kW) pri 3500 ot./min

Najvyšší krútiaci moment: 350 Nm pri 1400 ot./min

Emisná úroveň: Euro 6

Emisie CO2215-239(g/km)

Kombinovaný cyklus: 8,2-9,1 (l/100km)

160 MultiJet2

Zdvihový objem: 2287 cm3

Typ: Dieselový radový 4valec

Vstrekovanie: Priame vysokotlakové vstrekovanie MultiJet Common Rail, turbodúchadlo a medzichladič

Najvyšší výkon: 160 k (118 kW) pri 3500 ot./min

Najvyšší krútiaci moment: 380/400 Nm pri 1500 ot./min

Emisná úroveň: Euro 6

Emisie CO2203-232(g/km)

Kombinovaný cyklus: 7,7-8,8 (l/100km)

 

180 MultiJet2

Zdvihový objem: 2287 cm3

Typ: Dieselový radový 4válec

Vstrekovanie: Priame vysokotlakové vstrekovanie MultiJet Common Rail, turbodúchadlo a medzichladič

Najvyšší výkon: 177 k (130 kW) pri 3500 ot./min

Najvyšší krútiaci moment: 400/450 Nm pri 1500 ot./min

Emisná úroveň: Euro 6

Emisie CO2: 203-232(g/km)

Kombinovaný cyklus: 7,7-8,8 (l/100km)

Pohon 4x4

Vezmite svojich spolucestujúcich aj na nespevnený povrch. Nové Ducato môže byť vybavené trvalým pohonom všetkých kolies s automatickým rozdeľovaním krútiaceho momentu na nápravy pomocou viskóznej spojky. K dispozícii je s motormi s výkonom 130 k a je kompatibilný so všetkými bezpečnostnými systémami vozidla.

Bezpečnosť

Ducato je synonymom optimálnej bezpečnosti a výkonu. Vybavené je najpokročilejšími kontrolnými a bezpečnostnými technológiami.

 

Full Brake Control

Full Brake Control je integrovaný systém, ktorý je navrhnutý tak, že detekuje prekážky pred vozidlom a akonáhle sa objaví hroziace nebezpečenstvo kolízie, upozorní vodiča a spustí nezávislé núdzové brzdenie.

 

DETEKCIA KRÍŽENIA DRÁHY ZA VOZIDLOM (RCP)

Systém detekcie kríženia dráhy za vozidlom využíva radarové senzory pre odhalenie blížiacich sa vozidiel zo strany počas cúvania.
Pomáha zabrániť nehodám počas manévrovania.

 

ESC

Systém ESC automaticky zasahuje v núdzových situáciách, napríklad pri náhlom vyhýbacom manévri. ESC sleduje priečne zrýchlenie, rýchlosť, priľnavosť a uhol natočenia volantu. Tieto údaje spracováva a v prípade potreby upravuje krútiaci moment a riadi brzdy na jednotlivých kolesách pre stabilizáciu vozidla.

 

Kontrola proti prevráteniu

Kontrola proti prevráteniu je nová asistenčná funkcia systému ESC. Jej poslaním je predchádzať riziku prevrátenia vo vysokých rýchlostiach a znižovať nakláňanie pri zatáčaní v nízkych rýchlostiach.

 

Hill Holder

Táto funkcia udržuje vozidlo zabrzdené pri rozjazde v prudkom stúpaní, zabraňuje cúvnutiu pri rozjazde bez nutnosti zatiahnutia ručnej brzdy. Brzdy sa pri rozjazde uvoľnia automaticky.

Adaptívna kontrola zaťaženia

Systém, ktorý je súčasťou ESC vypočítava zaťaženie vozidla počas jazdy, najmä hmotnosť a polohu ťažiska. Na základe týchto údajov vypočítava a nastavuje nové prahové hodnoty zásahu ABS, ASR, ESC a kontroly proti prevráteniu, čo znamená, že všetko pracuje najúčinnejším spôsobom.

 

Traction+

Traction+ je inovatívny systém kontroly trakcie, ktorý pomáha zlepšiť priľnavosť na klzkom povrchu. V prípade nízkej priľnavosti jedného z hnacích kolies sa pomocou systému ESC prenesie krútiaci moment na koleso s lepšou priľnavosťou. Výsledkom je lepšia ovládateľnosť a smerová stabilita.

 

Hill Descent Control

Tento systém umožňuje schádzať prudké svahy s klesaním až 50% bez nutnosti použitia brzdového alebo plynového pedála, vďaka čomu sa môžete sústrediť na samotnú jazdu.

 

LDWS

Systém sledovania jazdných pruhov dokáže identifikovať nechcené opustenie jazdného pruhu, a to aj pri zhoršených podmienkach počasia alebo za zhoršenej viditeľnosti. V prípade nebezpečenstva zvukovým a vizuálnym signálom upozorní vodiča na potenciálne nebezpečenstvo.

 

TSR

Pomocou palubnej kamery pomáha vodičovi rozoznať dopravné značenie, najmä rýchlostné obmedzenia a upozorňuje na nich na palubnom displeji.

 

Automatické diaľkové svetlá

Táto funkcia riadi aktiváciu a deaktiváciu diaľkových svetiel, zlepšuje viditeľnosť a znižuje riziko oslnenia ostatných vodičov na základe automatickej detekcie protiidúcich vozidiel.

 

Senzor dažďa a stmievania

Senzor dažďa aktivuje stierače čelného okna a reguluje ich rýchlosť na základe intenzity dažďa. Senzor stmievania automaticky aktivuje stretávacie svetlá v prípade poklesu intenzity okolitého svetla.

 

Tempomat a obmedzovač rýchlosti

Tempomat umožňuje nastavenie a udržiavanie konštantnej cestovnej rýchlosti. Obmedzovač rýchlosti dovoľuje nastavenie najvyššej cestovnej rýchlosti, čo zvyšuje bezpečnosť a znižuje riziko prekročenia povolených rýchlostných limitov. Plným zošliapnutím pedála plynu môže vodič nastavený limit prekročiť, čo je možné využiť napríklad v prípade potreby predbehnutia iného vozidla.

 

TPMS

Systém nepretržite sleduje tlak v pneumatikách a upozorňuje na akúkoľvek stratu tlaku priamo na palubnej obrazovke.

Prehľad

Ducato valník alebo sklápač

Testovacia jazda
Ešte ste sa nerozhodli? Pred zakúpením si svoje nové Fiat Professional Ducato vyskúšajte.
Cenová ponuka
Vybrali ste si svoje vozidlo? Nenechajte si ho ujsť a požiadajte o cenovú ponuku.
Žiadosť o financovanie
Objavte výhodné finančné služby.

Stupeň výbavy